program istek

Konusu 'Antrenman Programları' forumundadır ve alperenbozkurt tarafından 5 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. alperenbozkurt New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    1
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    ben 17 yaşındayım 169 boy 61 kiloyum
    kendi başıma bikaç ay çalıştım ama etkisi fazla olmadı bana program verirmisiniz spor salonundaki aletler bunlar ve koşu bantları var
    sitenin spor salonu olduğu için görevli hiç kimse yok burayı sitede benden başka kimse kullanmıyor
    yardımınızı bekliyorum teşekkürler
    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    #1
  2. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    tavsiyem her gün git ama bi kası çalıştır tam çalıştır ilk gün göğüs


    Bu benim antrenman programım buna uygun olarak çalış bence fakat ağırlıkları kendine göre ayarla

    Antrenmandan 1 saat önce sağlam bir yemek yemelisin
    Eğer antrenmandan hemen önce yemek yersen sindirimi hızlı olması için 10 dk falan hızlı koşu yap derim yada ip atla
    Ek olarak müzik önemli müzik olmadan fazla gaza gelemezsin.
    Birde performans arttırıcı lazım onuda bu linkten bulabilirsin ev yapımı 22 tl ye maloluyor

    Ama hergün antrenmandan sonra proteinli yiyecekler yemelisin fakat abartma bir seferde 10 yumurta içenler var antrenmandan sonra o kadara gerek yok :) 3 yumurta yarım lt süt falan böyle şeyler et tavuk göğsü falan yemelisin

    Ek olarak kum torbasıda var orada tekniklerini geliştir internetten juijutsi videoları falan izle bacak acma germe videoları izle onlar sana yeter. Sabah kalktığında ise hafif ağırlıklarla orada tüm kaslarını çalıştır 15-20 dk da bitir o antrenmanı bu gün içinde zinde olmanı sağlar

Sayfayı Paylaş