Her gün tek bölge çalışmak (Tek bölge antrenmanı)

Konusu 'Antrenman Programları' forumundadır ve Fitherif tarafından 11 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    Her gün tek bölge çalışmak hacim yapmak isteyen sporcular için en ideal antrenman tekniğidir. Bu sayede haftanın 5-6 gününüzü spora ayırıyorsunuz ve her antrenmanda enerjik olarak kaslarınızı yeteri kadar zorlayabiliyorsunuz. Çoğu sporcu antrenmanlarda 2 bölgeyi birden çalıştırmaktan şikayet etmektedir. İlk bölge çalışmasında tüm enerjilerini harcadıklarını ve diğer bölge için yeteri kadar kuvvetleri kalmadıkları için gereken zorlamayı yapamadıklarını söylemektedirler.
    her gün tek bölge çalışmak.jpg
    Genel olarak antrenman programları ve tekniklerinden verim alabilmek kişiden kişiye değişebilmektedir. Sizde kendi bünyenize uygun antrenman programını/programlarını bulana kadar denemenizde fayda var. Her gün tek bölge çalıştıracağınız antrenmanları en fazla 40-45 dakika içinde bitirmeniz, set aralarında 30 saniye, hareket aralarında da maksimum 1 dakika dinlenmeniz gerekmektedir. Antrenman kısa ve tek bölge çalışması yaptığınız için de kaldırabileceğiniz maksimum ağırlıklarla çalışarak kaslarınızda yeteri kadar zorlanma meydana getirmeniz gerekmektedir.

    #1
  2. Dumbbell New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    21
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bencede en iyi antrenman tekniği her gün ayrı bir bölgeyi çalıştırmaktır. Enerjimizi daha tasarruflu kullanarak maksimum fayda elde edebiliyoruz. 2 bölge çalıştığım zamanlar 2. bölgeye gereken zorlamayı yapamıyordum. Kaslarını büyütmek isteyen sporcular için ideal. En hızlı kas gelişimi için gerekli olan bir antrenman metodu.
  3. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    evet bende böyle çalışıyorum fakat bir hareketten 2-3 gün sonra tekrar bi kas kuvvetini kaybetmesin diye biraz önceki kasları çalıştırıyorum. Ve çok faydalı. Göğüs arkakol çalıştırırdım Göğüste sağlam girerdim. arkakola kuvvet kalmazdı.

Sayfayı Paylaş