göz açıp kapayıncaya kadar yaz gelecek

Konusu 'Kadınlara Özel' forumundadır ve eczdg tarafından 6 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. eczdg New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    1
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Evvet bayan arkadaşlarım, sitede azınlıktayız ne yazık ki! ben de yeni katılan biri olarak birbirimize destek olalım istedim. 2014 geldi çattı, üstelik yaza da az kaldı. daha 6 ay var demeyin, kışın etkisini üzerimizden ancak atarız. 1 ocak itibariyle fibromiyalji nedeniyle ara verdiğim sporuma tekrar başladım. fibromyalji hakkında kısaca bir bilgi vermek isterim. bu öyle bir hastalık ki, ne sebebi ne de tedavi süreci tam olarak bilinmekte. özellikle sırtınızda öyle bir ağrı düşünün ki, nefes bile aldırmıyor. sanki şu yaşıma kadarki bütün kas ağrılarım toplanmış gibiydi. hal böyleyken tabiki spor yapamıyorsunuz .(ama tedavisi spor diyorlar! ) neyseki sıcak kompresler, ufak esneme hareketleri ve analjeziklerle durumum biraz daha iyiye gidiyor.

    gelelim benim yaz hazırlıklarıma. sporumu evde yapıyorum. hem evimin konumu hem de gün içinde müsait olamamam sebebiyle salona gidemiyorum. onun yerine takip ettiğim bir siteden videoları tercih ediyorum. evde ufak tefek spor aletlerim var, daha önce pilatesle ilgilendiğim için pilates topum, lastiğim vs. var. 2 ve 5 kg'lık dumbelllarım var. şimdilik sadece 2 kg kullanıyorum. gün aşırı olmak üzere 1-1.5 saat arasında sporumu yapıyorum. ancak genelde akşam yemeğinden sonra 9 gibi spor yapabiliyorum, gün ortasında akışı bozacak fırsatım olmuyor. boyum 163 kilom da 53. hedefimde çok kilo vermek yok. o yüzden gün içindeki yemek düzenimi çok değiştirmedim. zaten sporsuz hayatımda da sadece kahvaltıda ve 1 dilim ekmek tüketen, öğün atlamayan biriyimdir. tek sıkıntım akşam yemeklerinde pilav, makarnaya bayılıyor olmam. genelde akşam yemeklerden sonra bir şey yememeye özen gösteriyorum. yeşil çayımı içmeye çalışırım veya bir meyve yerim. maalesef genelde geç yatıp erken kalkıyorum. şu an mesajı yazma saatimden de anlaşılıyordur :)

    benim hedefim daha sıkı bir vücuda erişip 3-4 kilo verebilmek. biraz daha yediklerimi düzene soktuğum takdirde kolaylıkla kilo verebileceğimi düşünüyorum. açıkçası şekilli bir vücut hem kadında hem erkekte her zaman hoşuma gitmiştir. bu yüzden bacak, karın ve kol kaslarından çekinmiyorum. zaten çok ağırlık çalışmadığım için aşırıya kaçma ihtimalim de yok.

    ufak bir not: mutlaka spora başlayacağınız gün boy fotoğrafınızı çekin. 1 ay, 2 ay sonra bile değişimi görmek müthiş motivasyon sağlıyor ;)

    #1
  2. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Geçmiş olsun Allah şifanı verir. Hastalık için 1-2 ay bitkisel beslenebilirsin. Gayet yararını görürsün. Ama sana altın bir öneri Sporu Testesteron seviyesinin yüksek olduğu 5-7 arası yapabilirsin akşam. Ama Günün yorgunluğuda çökebilir üstüne onun için Biraz bal tarçın karışımı yiyebilirsin.

Sayfayı Paylaş