EVDE HIZLI GÖBEK ERİTME PROGRAMI

Konusu 'Antrenman Programları' forumundadır ve Individual tarafından 3 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba değerli fitnessprogramı üyeleri.

    Bir çok kişiden görüyorum özel mesaj olsun konu olsun göbeği nasıl eritebilirim sorusu çıkıyor.Ve hiç mide hareketlerine bakmadan göbeği eritmek istiyor daha baştan kaybediyor araştırma yok okuma yok.

    Bunun önüne geçmek için birkaç cümle yazmak istedim.

    [IMG]
    [IMG]
    Antrenmanınız en az 120 DK saat sürmeli.
    İlk önce 20 dk ısınma esneme gerdirme açma vs.
    30 dk orta tempo koşu son 5 dk hızlı tempo ondan sonra yavaş yavaş durarsınız
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    10 şınav 10 mekik 10 adet bisiklet hareketi 10 adet çömelip zıplama hareketi 1 dk dinlenme (5 dk)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    50 mekik hızlı bir şekilde 1 dk dinlenme (6 set)
    10 adet şınav seri bir şekilde 1 dk dinlenme (6 set)
    20 kere zıplama hareketi seti şekilde (6 set)



    HAREKETLERİ YAPARKEN MAKSİMUM 10 SN DİNLENİN Kİ EFORUNUZ ÇOK OLSUN
    TOPLAM 40 DK MEKİK ŞINAV BİSİKLET ZIPLAMA 30 DK KOŞU 20 DK ISINMA = 120 DK ANTRENMAN BİTTİ
    BESLENME
    SABAH 6.00 BİRAZ PEYNİR VE ŞEKERLİ SU 1 ÇAY BARDAĞI (KAN ŞEKERİ İÇİN) 0.50 LT SU
    7.30 4 YUMURTA BEYAZI 1 SARISI YAĞSIZ PEYNİR ŞEKERSİZ ÇAY 0.50 LT SU
    10.00 2 ADET ELMA MUZ AYVA FARKETMEZ- 1 BARDAN MEYVE ÇAYI ŞEKERSİZ 0.50 LT SU
    13.00 BİRAZ EV YEMEĞİ FAKAT ABARTMAYIN GÜN İÇİ ENERJİNİZİ SAĞLASIN YETER 0.50 LT SU
    16.00 4 TATLI KAŞIĞI PEKMEZ BİRAZ MEYVE ET SÜT YUMURTA FARKETMEZ 0.50 LT SU
    18.00 YAĞSIZ SÜT ET 2 YUMURTA BEYAZI 0.50 LT SU
    ANTRENMAN SONRASI YEMEK
    3 ADET YUMURTA BEYAZI BİRAZ ÇİKOLATA 50 GR YAĞSIZ PEYNİR 50-100 GR TAVUK GÖĞSÜ YAĞSIZ YARIM LT YAĞSIZ SÜT İÇEBİLİRSİNİZ ARKADAŞLAR.



    Sloganınız Bu göbek eriyecek :)



    #1

Sayfayı Paylaş