Assubaylık için antrenman

Konusu 'Antrenman Programları' forumundadır ve Individual tarafından 25 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Evet arkadaşlar ygs bitti ve assubaylık için bir çok kişi başvuracaktır emin olun. Size assubaylık için kendi çalıştığım antrenman programımı yazacağım.
    Sabah 05.30-06.30 arası koşu
    (5 dk ısınma açma germe 10 dk hafif tempo 15 dk depar 30 dk uzun koşu - Zayıf iseniz pekmez tarzı yiyecekler yiyerek çıkınız koşuya)
    7.30 : 3 yumurta beyazı biraz peynir tavuk pekmez gibi besinler yerim
    10.30 3 çay bardağı ev yapımı weight gainer (Süt ile yiyorum)
    13.30 Ev yapımı performans arttırıcı 3 çorba kaşığı Makarna pilav et süt yumurta vs vs
    16.00 Ev yapımı performans arttırıcı 3 çorba kaşığı Bir yumurta 1 çay bardağı süt
    17.00 Antenman
    O size göre değişir ama ben
    Barfiks şınav mekik ve koşu yapıyorum ardından ağırlığa geçiyorum
    18.30 -19.00 Antrenman sonu 250 gr makarna üstüne lor peyniri tavuk balık değişiyor 3 yumurta beyazı süt
    21.00 Biraz süt pekmez bisküvi sonrada uyku :))

    İyi antrenmanlar

    #1

Sayfayı Paylaş