Antrenman sonrası beslenme (ZAYIF OLANLAR)

Konusu 'Beslenme Programı (Diyet)' forumundadır ve Individual tarafından 17 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Evet arkadaşlar bu çok merak edilir. kimi sadece whey protein alırken kimi makarna pilav yumurta vb. doğal besinlerden tedarik eder ihtiyacını.

    Size bir önerim olacak eğer kilo sıkıntınız varsa antrenmandan sonra
    200 gr makarna-patates-pilav-nohut bu size kalmıs (140 gr karbonhidrat 18 gr protein)
    3 tam yumurta (18 gr protein)
    50 gr kaşar (12 gr yağ 11 gr protein 8 gr karbonhidrat)
    100 gr tavuk (22 gr protein)
    yarım lt süt (Meyveli süt değil - 15 gr kazein proteini)
    toplam : 15 gr kazein protein 69 gr protein 150 gr karbonhidrat
    Antrenman sonrası gayet güzel bir kaynak oluyor bunlar. inanın kaslarınız hacimlenecek.

    Öneriler:makarna-patates-pilav-nohut getirirken su geçirmeyen kap olmasına dikkat edin çantanız sırılsıklam olabiliyor :)

    #1

Sayfayı Paylaş