1 haftadır vücut geliştirme yapıyorum, nelere dikkat etmeliyim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve UcuzVicutcu tarafından 22 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. UcuzVicutcu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    17
    Beğenilen Mesajlarınız:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    13 Yaşımdayım ve 1 haftadır vicut geliştirme yapıyorum yaşım küçük biliyorum boyum 1.68 kilom 66 lütfen yaşın küçük gelişimin durur demeyin.Çünkü ben bu riskleri göze alarak başladım bu spora.Sizden neler yemeliyim neler içmeliyim kaç kilogramlarla çalışırsam kolay kas yaparım günde kaç dakika koşuyum kaç mekik şınav çekiyim.

    #1
  2. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    Güzel kardeşim sen bu yaşlarda istediğini yiyebilirsin :) Ne yersen yakarsın sen... Ama ille de beslenmene dikkat etmek istiyorsan; hamur işleri, tatlılar ve aşırı yağlı yiyeceklerden uzak durmaya çalışmalısın. Bol bol protein (kırmızı et, tavuk eti, balık, yumurta beyazı) tüketebilirsin. Ağırlık çalışmalarında kendini çok fazla zorlamadan kaldırabildiğin kadarıyla çalışabilirsin. Fotoğrafından gördüğüm kadarıyla yağlı bir vücudun yok, bu yüzden fazla koşmana gerek yok. Sadece antrenman öncesi ısınma amaçlı 10 dakika koşsan yeterlidir. Antrenman sonrası da 10 dakika koşabilirsin. Mekik ve şınav konusuna gelince; 4-5 set maksimum çalışman yeterlidir. Yani 4 ya da 5 set çekebildiğin kadar şınav ve mekik çekebilirsin.
  3. UcuzVicutcu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    17
    Beğenilen Mesajlarınız:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Bu fotoğraf kuzenimin buda kendi fotom nekadar koşsamda zayıflayamıyorum bi mekik hedefi söyleyin şınav çekemiyorum günlük hangi egzersizleri yapıyım bi program söylermisiniz

    Ekli Dosyalar:

  4. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    Şimdi oldu... Yukarıda yazmış olduğum gibi beslenmene dikkat etmen gerekiyor. Sabahları aç karnına 40 dakika 1 saat arası düşük tempo koşu ya da yüksek tempo yürüyüş yapabilirsin. Gün içinde de çekebildiğin kadar mekik ve şınav çekmeye çalış. Çekemiyorum deme.. Çekmeye çalış.. Zamanla kuvvetlenip tekrar sayılarını arttıracaksındır. Ama bilmen gereken en önemli şey; zayıflamak için yapacağın egzersizlerden çok beslenmene ne derece dikkat ettiğindir. Beslenme, beslenme beslenme.. Akşam saat 7 den sonra karnını doyurmak için bir şeyler yememeye çalış. Çok acıkırsan yoğurt ya da meyve yiyebilirsin..
  5. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    güzel kardeşim antrenman programlarında evde hızlı göbek eritme programı var bizzat denenmiş ve iyi sonuçlara ulaşılmıştır. onu yapmanı tavsiye ederiöm
  6. UcuzVicutcu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    17
    Beğenilen Mesajlarınız:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Individual: Bu evde göbek eritme hareketlerinin linkini verirsen sevinirim
  7. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
  8. UcuzVicutcu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    17
    Beğenilen Mesajlarınız:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Bunu kaç gün uyguluyacam
  9. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    senin göbek eriyene kadar.
  10. UcuzVicutcu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    17
    Beğenilen Mesajlarınız:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    peki yağ kasa dönermi
  11. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    yağ kasa dönmez.
  12. hsynozky Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    37
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Bulunduğu Yer:
    şırnak


    her antrenmanın sonunda bunu mutlaka yapıyorum 1 haftada etkisini görmeye başladım...ilk başlarda karnıma kramp girdi fakat inleye inleye yaptım....
  13. Ahmet SERKAN New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    3
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bende vücut geliştirme sporunu evde yapanlardan biriyim bu konuda pek bir fikrim yoktu bilinçsiz çalışıyordum ancak çalışmaların pek bi faydasını görmedim internetten çeşitli vücut geliştirme hareketleri öğrendim o kulvarda devam edip hangi hareketi nasıl yapacağımı bilince bana baya fayda sağladı.
  14. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    çok süper bir antrenma bende 2 hgünde bir yapardım mutlaka sixpack eightpack için mükemmlel hareketler. Özellikle bel inceltme mide altındaki şişlik götürmede.

Sayfayı Paylaş